گفت و گو

بازی،سرگرمی،مذهبی،اخلاقی،درسی،اطلاعات عمومی،طبیعت و...

گفت و گو

بازی،سرگرمی،مذهبی،اخلاقی،درسی،اطلاعات عمومی،طبیعت و...

ما در این وبلاگ می خواهیم درباره ی همه مسائل اجتماعی،علمی،مذهبی و...بحث کنیم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    PS4

MINE CRAFT

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ


تعریف سافت گذر از بازی MineCraft : معدنچی

Eric Jones.


ویژگیهای بازی :
یک بازی با حال و هوای نوستالژیک .
ایجاد یک دنیای بازی برای خودتان ، به دلخواه خودتان .

حجم کم .

 

توضیحات بازی :
اگر از گرافیک افتضاح بازی خوشتان نیامده ، دست نگه دارید . 
این نوع طراحی را نمی‌شود کیفیت پایین گرافیکی دانست . این طراحی یعنی ایجاد یک محیط گرافیکی با ساده‌ترین شکل ممکن که در دنیای هندسی وجود دارد یعنی : مربع .
بازی معدنچی ، یک بازی ماجراجویی است که در آن ، شما خودتان بازی را طراحی و دنیای پیرامونتان را خلق می‌کنید .
هر چند امکانات و وسایلی که به شما داده می‌شود شما را به یاد بازیهای استراتژیک می‌اندازد ، ولی هیچ کنترل استراتژیک و از زاویه‌ی بالایی در کار نیست . بلکه شما از زاویه‌ی اول شخص و به وسیله‌ی ابزارهایی که در دست دارید ، شروع به ساخت محیط بازی می‌کنید . و در عین حال ، موجوداتی مانند - بلا نسبت شما - سگهای کوچک و یا - دور از جان شما - عنکبوت و مانند آنها برای شما ایجاد مزاحمت می‌کنند . هنر به دست شماست که با اسلحه‌ای که انتخاب کرده‌اید ، چگونه آنها را از بین ببرید و یا چگونه با سریع ساختن مثلا یک دیوار ، از دستشان خلاص شوید .
جالب آن است که می‌توانید با تیشه به جان آنچه ساخته‌اید بیفتید و مرتب از آن خراب کنید . کاری که جزء وظایف اصلی یک "معدنچی" است .
بازی ، تماماً بر اساس خلاقیت بازیکن ساخته شده و منوط به آن است . هر چقدر خلاقیت شما در ایجاد محیط‌های مختلف و نیز شیوه‌های مختلف بازی بیشتر باشد ، خود شما از آن بیشتر لذت خواهید برد .
میلیونها نفر در جهان مشغول بازی با " معدنچی " هستند و خیالتان از این بابت راحت باشد که " معدنچی " شما را نیز بسیار به خود مشغول خواهد کرد و خواهید دید که یک بازی با حجم کم و با ساده‌ترین شکل گرافیکی و صوتی ممکن ، چگونه می‌تواند در عین حال بزرگ و سرگرم کننده باشد . 
 ماین کرافت واقعیت مجازی!!!
نکات بازی :
1- این بازی برای اجرا، به نرم‌افزار Java SE Runtime Environment نیاز دارد که در صورت لزوم، می‌توانید نسخه‌ی متناسب با ویندوز خود را از ایـنـجـادانلود و سپس نصب کنید.
2- این نسخه کرک شده است و بعد از نصب نیازی به اعمال کرک ندارید.
3- نسخه تمیز است و اگر توسط آنتی‌ویروسی آلوده شناسایی شد، به دلیل حساسیت بیش از حد آنتی‌ویروس و مبارزه آنتی‌ویروسها با نسخه‌های کرک شده می‌باشد. 
عکسی از باکس ارت بازی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
Amir hossein Gholami

نظرات  (۱)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹ باشگاه مدیران آینده
خداقوت
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی